ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2019 -2020

Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Οδηγίες προς φοιτητές για τις εξετάσεις

Γραπτές εξετάσεις μέσω Microsoft Teams ή/και e-class

Οι εξετάσεις των προπτυχιακών μαθημάτων μέσω Microsoft Teams ή/και e-class θα διεξαχθούν γενικά με δύο τρόπους, σύμφωνα με την επιλογή του διδάσκοντα:

  • 1)  Μέσω υποβολής φύλλου απαντήσεων σε μορφή φωτογραφίας ή σάρωσης
  • 2)  Μέσω τεστ πολλαπλών ερωταπαντήσεων

Η διαδικασία μπορεί να προβλέπει ταυτόχρονη διαδικασία φυσικής ταυτοποίησης ή/και επιτήρησης, η οποία θα διεξαχθεί με χρήση της κάμερας του υπολογιστή σας.

Τα αναγκαία μέτρα και προϋποθέσεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και οι προβλέψεις για τον ορθό τρόπο χρήσης της κάμερας κατά τη διαδικασία ταυτοποίησης και επιτήρησης αναφέρονται στην γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και την Ενημέρωση του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) του Πανεπιστημίου Πειραιώς, που είναι αναρτημένα στο Website του Πανεπιστημίου.

Σύμφωνα με την κρίση του διδάσκοντα, οι εξετάσεις μπορεί να διεξαχθούν εξ ολοκλήρου στο Teams, εξ ολοκλήρου στο e-class ή με συνδυασμό των δύο. Στην τελευταία περίπτωση, ο φοιτητής θα κληθεί να είναι ταυτόχρονα συνδεδεμένος και στις δύο πλατφόρμες, με την ταυτοποίηση/επιτήρηση να πραγματοποιείται στο teams και την εξέταση να πραγματοποιείται στο e-class.

Προφορικές εξετάσεις μέσω Teams

Οι προφορικές εξετάσεις των προπτυχιακών μαθημάτων μέσω Microsoft Teams δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από μια συνήθη τηλεδιάσκεψη Teams Meetings. Ο διδάσκων θα καθορίσει τον ακριβή τρόπο διεξαγωγής της διαδικασίας. Ενδεικτικά, μπορεί να καλεί τους φοιτητές είτε να ενταχθούν σε συναντήσεις ανά ομάδες σε προκαθορισμένες ώρες, ή σε μία ενιαία συνάντηση ομάδας από όπου θα ξεκινά διαφορετική ατομική συνάντηση για κάθε εξεταζόμενο.

Κατά τη διαδικασία προφορικής εξέτασης θα πρέπει να έχετε καλή σύνδεση δικτύου, κάμερα, μικρόφωνο και ηχεία (ή σετ ακουστικών/μικροφώνου). Η διαδικασία μπορεί να γίνει από υπολογιστή, tablet ή κινητό. Για την φυσική ταυτοποίησή σας θα πρέπει να έχετε άμεσα διαθέσιμη την ταυτότητά σας.

Καλό είναι να φροντίσετε ο χώρος σας να είναι απαλλαγμένος από στοιχεία που αποκαλύπτουν προσωπικά σας δεδομένα, ενώ επίσης συστήνεται να διαλέξετε ένα χώρο ήσυχο, με επαρκή φωτισμό χωρίς αντανακλάσεις.

Γενικές οδηγίες κατά τη διεξαγωγή των εξετάσεων

Η είσοδός σας τόσο στο e-class όσο και στο Μicrosoft Teams θα πρέπει να γίνεται μέσω του ιδρυματικού σας λογαριασμού και όχι προσωπικών λογαριασμών ή guest accounts.

Θα πρέπει να έχετε φροντίσει από πριν να είστε εγγεγραμμένοι στα μαθήματα τόσο στο eclass όσο και στο Teams

Θα πρέπει να φροντίζετε να συνδέεστε στα συστήματα εγκαίρως (10 λεπτά νωρίτερα), για να υπάρχει ο αναγκαίος χρόνος προετοιμασίας και οδηγιών και να αποφεύγονται κατά το δυνατόν προβλήματα τελευταίας στιγμής.

Για την φυσική ταυτοποίησή σας θα πρέπει να έχετε άμεσα διαθέσιμη την ταυτότητά σας.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για το e-class

  1. Θα πρέπει να έχετε κάνει εγκαίρως δήλωση εξαμήνου για το μάθημα στο οποίο θέλετε να εξεταστείτε
  2. Θα πρέπει να διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό και
    να γνωρίζετε το username και το password
    (Εάν μπορείτε να μπείτε στο students.unipi.gr ή το sso.unipi.gr τότε έχετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό. Εάν δεν θυμάστε το password παρακαλούμε επισκεφθείτε το https://mypassword.unipi.gr για να κάνετε ανάκτηση)
  3. Θα πρέπει να διαθέτετε ενεργό λογαριασμό με σύνδεση μέσω ιδρυματικού λογαριασμού στο eclass.unipi.gr
    (Εάν ανήκετε στο Τμήμα Πληροφορικής, Ψηφιακών Συστημάτων ή Ναυτιλιακών Σπουδών, παρακαλούμε επισκεφθείτε το website του τμήματος για τις σχετικές ανακοινώσεις ή επικοινωνήστε απευθείας με το Τμήμα, καθώς ενδέχεται να μην χρησιμοποιούν το κεντρικό e-class. Τα υπόλοιπα τμήματα χρησιμοποιούν το eclass.unipi.gr)
  4. Θα πρέπει να έχετε εγγραφεί εγκαίρως στο e-class μάθημα στο οποίο θα εξεταστείτε.
  5. Συστήνεται εμφατικά να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία από υπολογιστή και όχι κινητό, με εγκατεστημένο Google Chrome
    (Έχουν παρατηρηθεί μικρές δυσλειτουργίες σε ορισμένες ενέργειες με άλλους browsers)
  6. Eάν η εξέταση συνδυαστεί με επιτήρηση/ταυτοποίηση μέσω Teams, θα πρέπει επίσης να έχετε διασφαλίσει ότι καλύπττονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις και για αυτό (δείτε σχετική ενότητα παρακάτω)

Συμβουλές για τη χρήση του e-class

Η πλατφόρμα e-class έχει διαπιστωθεί ότι παρουσιάζει περιστασιακά προβλήματα με πολλαπλές συνδέσεις. Επίσης συγκεκριμένες λειτουργίες (Προσωρινή αποθήκευση απαντήσεων στις Ασκήσεις) δεν λειτουργούν πάντα σωστά με άλλους browsers πλην του Google Chrome σε desktop υπολογιστή. Τέλος, όπως σε πολλές εφαρμογές που κάνουν χρήση εργαλείων φόρμας, η επαναφόρτωση σελίδας ή το back-forward με τα πλήκτρα του browser μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα.

Οι γενικές οδηγίες κατά τη χρήση του eclass είναι οι εξής:

  • Προτιμήστε υπολογιστή αντί κινητού και χρησιμοποιήστε σαν browser τον Google Chrome για τη σύνδεσή σας
  • Μην ανοίγετε πολλά παράθυρα στο e-class, να χρησιμοποιείτε μόνο ένα παράθυρο. Επίσης μην ανοίγετε την εφαρμογή από άλλο browser ή συσκευή.
  • Μην κάνετε χρήση των πλήκτρων Back, Forward, Reload του browser. Η μετακίνησή σας στην εφαρμογή θα πρέπει να γίνεται μέσω των επιλογών που παρέχονται μέσα στη σελίδα.
  • Να κάνετε κάθε 10 λεπτά προσωρινή αποθήκευση της άσκησης

Απαραίτητες προϋποθέσεις για το Teams

    1. Θα πρέπει να έχετε κάνει εγκαίρως δήλωση εξαμήνου για το μάθημα στο οποίο θέλετε να εξεταστείτε
    2. Θα πρέπει να διαθέτετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό και
      να γνωρίζετε το username και το password
      (Εάν μπορείτε να μπείτε στο students.unipi.gr ή το sso.unipi.gr τότε έχετε ενεργό ιδρυματικό λογαριασμό. Εάν δεν θυμάστε το password παρακαλούμε επισκεφθείτε το https://mypassword.unipi.gr για να κάνετε ανάκτηση)
    3. Θα πρέπει να διαθέτετε ενεργό λογαριασμό Office365 μέσω του delos365.grnet.gr(Εάν μπορείτε να συνδεθείτε στο στην επιλογή «Πύλη του Office 365» μέσω του delos365.grnet.gr, ο λογαριασμός σας είναι εντάξει)
    4. Θα πρέπει να γνωρίζετε τη βασική λειτουργικότητα του Microsoft TeamsΑναλυτικές οδηγίες που έχουν εκδοθεί εδώ: {σύνδεσμος προς οδηγίες φοιτητών για διδασκαλία}
    5. Για τα μαθήματα που απαιτούν ταυτοποίηση και επιτήρηση, θα πρέπει να διαθέτετε κάμερα, ηχεία και μικρόφωνο ή σετ ακουστικών/μικροφώνου (headset), καθώς και καλή σύνδεση στο internet(Εάν δεν διαθέτετε υπολογιστή με κάμερα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας)
    6. Θα πρέπει να διαθέτετε ηλεκτρονικό υπολογιστή με εγκατεστημένη την εφαρμογή Microsoft Teams και ένα από τους browsers Google Chrome ή Microsoft Edge ενημερωμένους στην τελευταία έκδοση.
      Συστήνεται ο προεπιλεγμένος web browser να είναι ένας από τους ανωτέρω, τουλάχιστον για την περίοδο των εξετάσεων, καθώς μόνο αυτοί έχουν την απαιτούμενη λειτουργικότητα για το Teams.

Συμβουλές για τη χρήση του Teams

  • Όπως και στη φυσική διαδικασία, και η εξ αποστάσεως εξέταση απαιτεί ησυχία και συγκέντρωση. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ταυτοποίησης ή της εξέτασης, ακόμη και εάν απαιτείται η διατήρηση ανοικτής κάμερας, φροντίστε να έχετε κλείσει το μικρόφωνό σας. Ανοικτό μικρόφωνο κατά την εξέταση θα πρέπει να έχει μόνο ο διδάσκων/επιβλέπων τη διαδικασία, για την εκφώνηση των απαραίτητων οδηγιών. Οι εξεταζόμενοι θα πρέπει να ανοίγουν το μικρόφωνο μόνο κατόπιν οδηγίας του διδάσκοντα και να το κλείνουν αμέσως μετά.
  • Εάν έχετε κάποια ερώτηση, θα πρέπει να την απευθύνετε στο chat της συνάντησης/της ομάδας. Ο διδάσκων θα σας απαντήσει το συντομότερο δυνατό.
  • Το Microsoft Teams λειτουργεί ως Web Application για Chrome και Edge (τελευταίες εκδόσεις) καθώς και ως Application για Windows 10, Mac OS, Linux, iOS και Android
  • Για τη σύνδεση στο MS-Teams προτιμήστε το desktop application από την web εφαρμογή.

Περιγραφή της διαδικασίας εξέτασης

Η ακριβής μέθοδος εξέτασης θα καθοριστεί από τον κάθε διδάσκοντα του μαθήματος στο οποίο εξετάζεστε, στην κρίση των οποίων είναι τόσο η αξιολόγηση των γνώσεων του φοιτητή όσο και ο τρόπος με τον οποίο αυτή θα πραγματοποιηθεί. Ο διδάσκων θα ανακοινώσει στο website του Τμήματος, το σύστημα eclass του Τμήματος ή όποιο μέσο κρίνει σκόπιμο την ακριβή μέθοδο.

Στη γενική της μορφή, η διαδικασία εξέτασης περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

Πριν την εξέταση:

  • Teams: Λίγες ημέρες πριν την εξέταση, για τα μαθήματα που απαιτούν Teams (είτε για την εξέταση είτε για την ταυτοποίηση/επιτήρηση) ο διδάσκων θα ενεργοποιήσει τις ομάδες εξέτασης, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί αυτόματα. Κάθε εξεταζόμενος θα δει στο Microsoft Teams και στην ενότητα Teams τις ομάδες στις οποίες είναι ενταγμένος. Οι ομάδες αυτές έχουν δημιουργηθεί αυτόματα βάσει των δηλώσεων εξαμήνου, για τους φοιτητές οι οποίοι ήταν εγγεγραμμένοι στο delos365.grnet.gr μέχρι και τις 15/6/2020.
  • E-class: Εάν είστε εγγεγραμμένος/η στο μάθημα, θα μπορέσετε να δείτε την άσκηση/εργασία, μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί η εξέταση την καθορισμένη ημέρα. Ο διδάσκων πιθανά να σας έχει εντάξει σε ομάδα εξέτασης.
  • –  Σε εξετάσεις που χρησιμοποιούν ταυτόχρονα teams και e-class, δεν είναι αναγκαίο ότι ακολουθείται ο ίδιος διαχωρισμός ομάδων και στις δύο πλατφόρμες (καθώς στο e-class δεν είναι τόσο αναγκαίος). Στο Teams μπορεί να ανήκετε στην Ομάδα Εξέτασης 1, αλλά στο e-class να υπάρχει μία μόνο γενική τάξη όπου είναι ενταγμένοι όλοι οι φοιτητές.
  • –  Πριν την εξέταση, ο διδάσκων θα δημοσιεύσει στο γενικό κανάλι της ομάδας εξέτασης ή στο e-class (ανάλογα με τη μορφή της εξέτασης) το σύνδεσμο προς τα θέματα εξετάσεων.
  • –  Ο σύνδεσμος θα είναι ανενεργός έως την καθορισμένη ώρα εξέτασης, οπότε και θα γίνουν ορατά τα θέματα στους φοιτητές.

Ώρα εξέτασης

  • Την ώρα που θα ορίσει ο διδάσκων (και πριν την καθορισμένη ώρα έναρξης της εξέτασης) οι φοιτητές θα πρέπει να συνδεθούν στην εφαρμογή Teams ή/και την εφαρμογή eclass με τη χρήση του ιδρυματικού τους λογαριασμού, ώστε να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες προπαρασκευαστικές ενέργειες (ταυτοποίηση, διευκρινίσεις επί της διαδικασίας κλπ). Ο διδάσκων μπορεί να δίνει οδηγίες μέσω chat στην εφαρμογή Τeams, να ζητήσει τη συμμετοχή σας σε meeting, όπου και θα εκφωνεί τις οδηγίες του ή να αναρτήσει στο e-class ανακοινώσεις και μηνύματα.
  • Όταν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ταυτοποίησης και δοθούν οι αρχικές εξηγήσεις,ι με την έλευση της καθορισμένης ώρας, ο σύνδεσμος των θεμάτων θα ενεργοποιηθεί. Επιλέγοντας το σύνδεσμο, οι φοιτητές θα μεταφερθούν στον προεπιλεγμένο web browser, όπου και θα εμφανιστεί η φόρμα με τις ερωτήσεις.
  • –  Επίσης, εκείνη την ώρα ο διδάσκων μπορεί να αναρτήσει συνοδευτικό αρχείο στο chat/τα αρχεία της ομάδας Teams, ή τα έγγραφα του e-class, εάν είναι αναγκαίο για την εξέταση (π.χ τυπολόγιο, θέματα με μαθηματικούς τύπους, φύλλο excel κλπ).
  • –  Οι φοιτητές θα κληθούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις του διδάσκοντα εντός ορισμένου χρόνου. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κειμένου, αντιστοίχισης ή να απαιτούν την αποστολή κάποιου αρχείου μέσω φόρμας ή email.
  • –  Μετά την ολοκλήρωση και υποβολή των απαντήσεων, θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα στους εξεταζόμενους. Εάν ο διδάσκων το κρίνει σκόπιμο, μετά την ολοκλήρωση της βαθμολόγησης, μπορεί να δημοσιοποιήσει τη βαθμολογία, η οποία θα είναι ορατή στον ίδιο σύνδεσμο.
  • –  Εάν παρουσιαστεί πρόβλημα στην πλατφόρμα, ο διδάσκων μπορεί να δώσει περισσότερο χρόνο ή να σας κατευθύνει σε εναλλακτική πλατφόρμα για την υποβολή των θεμάτων.

Διαδικασία ταυτοποίησης και επίβλεψης της εξέτασης

Κατά τρόπο ανάλογο της διαδικασίας στις δια ζώσης εξετάσεις, η διαδικασία ταυτοποίησης προβλέπει την επίδειξη της εμπρόσθιας όψης της φοιτητικής ταυτότητας στην κάμερα, στην οποία δεν περιέχονται προσωπικά δεδομένα.

Σημειώνεται ότι η οπίσθια όψη της ταυτότητας, περιέχει προσωπικά δεδομένα, ενδεχομένως ευαίσθητα και θα πρέπει ο φοιτητής να μεριμνά για την απόκρυψή τους ώστε να μην γίνουν ορατά στους άλλους εξεταζόμενους.

Αν ο φοιτητής επιθυμεί να ταυτοποιηθεί με κάποιο άλλο δημόσιο έγγραφο (όπως για παράδειγμα Αστυνομική Ταυτότητα) θα πρέπει αυτό υποχρεωτικά να φέρει πρόσφατη φωτογραφία του εξεταζόμενου. Επίσης θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι κατά την επίδειξη του στην κάμερα δεν αποκαλύπτονται δεδομένα άλλα από την φωτογραφία και το ονοματεπώνυμό του.

Σε περίπτωση που ο χρόνος ή η ποιότητα της εικόνας δεν καθιστά εφικτή την ανάγνωση των στοιχείων μέσω της κάμερας, ο φοιτητής μπορεί να αποστείλει το την ταυτότητα σε ηλεκτρονική μορφή (με σάρωση ή φωτογραφία) στον διδάσκοντα/επιτηρητή μέσω email ή σε προσωπικό chat, υπό την προϋπόθεση ότι η πρόσβαση στα έγγραφα ταυτοποίησης περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στον διδάσκοντα/επιτηρητή, η χρήση τους περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην ταυτοποίηση των φοιτητών και ότι θα διαγράφονται αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Συστήνεται επίσης η θόλωση των στοιχείων που δεν είναι αναγκαία για την ταυτοποίηση του φοιτητή πριν την αποστολή του αρχείου.

Η ταυτοποίηση μπορεί να επαναληφθεί κατά τη διάρκεια της εξέτασης, σύμφωνα με την κρίση του διδάσκοντα. Ο διδάσκων μπορεί να ζητήσει, μέσω chat ή μέσω παράλληλης συνεδρίας Teams Meetings, το άνοιγμα της κάμερας του φοιτητή εν μέσω της εξέτασης.

Επίσης, ο διδάσκων, κατ’ αναλογία προς τη φυσική διαδικασία, μπορεί να ζητήσει από τους εξεταζόμενους τη διατήρηση της κάμερας ανοικτής καθ’όλη τη διάρκεια της εξέτασης.

Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της ταυτοποίησης, αλλά και στη συνέχεια, καθ’όλη τη διάρκεια της διαδικασίας αξιολόγησης δεν θα πρέπει να υπάρχει οποιαδήποτε οπτικοακουστική καταγραφή.

Πιθανά προβλήματα κατά τη διεξαγωγή των εξετάσεων

Καθώς η διαδικασία των μαζικών εξ αποστάσεως εξετάσεων δεν έχει δοκιμαστεί σε αυτό το βαθμό στο παρελθόν, δεν μπορούν να αποκλειστούν πιθανά προβλήματα.

Το ευρύτερο περιβάλλον των εξετάσεων είναι σύνθετο και δυσκολίες μπορεί να προκύψουν σε διάφορα σημεία. Το Πανεπιστήμιο και οι διδάσκοντες θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ομαλότερη κατά το δυνατόν διεξαγωγή των εξετάσεων και τη διαχείριση τυχόν προβλημάτων.

Γενικά, τα προβλήματα μπορεί να εντοπίζονται στην πλευρά του εξεταζόμενου, στην πλευρά του διδάσκοντα ή στην πλευρά της πλατφόρμας εξέτασης.

Στην περίπτωση που αντιμετωπίζετε τεχνικό ή άλλο πρόβλημα, θα πρέπει άμεσα να ενημερώσετε το διδάσκοντα με ηλεκτρονικό μήνυμα (ή όποιο άλλο μέσο έχει υποδείξει ο ίδιος). Στην περίπτωση που η άμεση επικοινωνία δεν είναι εφικτή (πχ λόγω βλάβης στο δίκτυό σας, διακοπής ρεύματος ή βλάβης του υπολογιστή σας), θα πρέπει σε εύλογο χρόνο και μόλις αποκατασταθεί η βλάβη να τον ενημερώσετε για το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε ώστε να διευκολυνθεί η διαχείριση του θέματος.

Προβλήματα που αφορούν σε μεμονωμένους εξεταζόμενους θα αντιμετωπίζονται από το διδάσκοντα κατά την κρίση του, με πιθανό προγραμματισμό ατομικής/προφορικής εξέτασης για τους συγκεκριμένους φοιτητές, σε χρόνο και με μέθοδο της επιλογής του διδάσκοντα.

Προβλήματα που αφορούν στο διδάσκοντα ή την πλατφόρμα και έχουν περιορισμένης κλίμακας επιπτώσεις στην πορεία της εξέτασης, θα αντιμετωπίζονται με τρόπο που κατά το δυνατόν θα διασφαλίζει τη συνέχιση της διαδικασίας (π.χ αύξηση του διαθέσιμου χρόνου και της προθεσμίας υποβολής, εναλλακτικοί τρόποι υποβολής κλπ.)

Προβλήματα που αφορούν στο διδάσκοντα ή την πλατφόρμα και έχουν ευρείας κλίμακας επιπτώσεις στην πορεία της εξέτασης, θα αντιμετωπίζονται με τον επαναπρογραμματισμό της εξέτασης σε κατάλληλο χρόνο και τρόπο.

Οδηγοί χρήσης και λοιπό υλικό

Συμπληρωματικά προς το παρόν έγγραφο, παρακαλείστε να διαβάσετε προσεκτικά τους οδηγούς που έχουν εκδοθεί για τη διδασκαλία εξ αποστάσεως, καθώς και τις συχνές ερωτήσεις που βρίσκονται στους ακόλουθους συνδέσμους.

Γενικά, το υλικό για τους φοιτητές θα αναρτάται στη διεύθυνση https://www.unipi.gr/teleteaching και θα ενημερώνεται όταν υπάρχει νέα πληροφόρηση.

Συχνές ερωτήσεις φοιτητών για εξετάσεις

https://www.unipi.gr/unipi/images/various/ilekt_ipiresies/StudentsExamsFAQ_v_1_01.pdf

Οδηγίες προς φοιτητές για την πλατφόρμα Teams

https://www.unipi.gr/unipi/images/various/ilekt_ipiresies/UnipiTeamsForStudents_ V1_01.pdf

Συχνές ερωτήσεις για το Teams:

https://www.unipi.gr/unipi/images/various/ilekt_ipiresies/FAQ_v_1_01.pdf

Στο κεντρικό website του Πανεπιστημίου θα βρίσκεται επίσης το θεσμικό πλαίσιο (Απόφαση Συγκλήτου, Ενημέρωση Υπευθύνου Προστασίας και Γνωμοδότηση ΑΠΔΠΧ) που διέπει τις εξ αποστάσεως εξετάσεις.

 

StudentsExamGuide v1_1

StudentsExamsFAQ_v1_0